Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Agenda
• BIG DATA – fakty i mity | ||
• Intruzywność i postrzeganie reklam a BIG DATA | ||
• Jak BIG DATA wpływa na targetowanie i dlaczego targetowanie demograficzne nie działa? | ||
• Co zrobić z pozyskanymi danymi? Działanie DMP od podszewki | ||
• Personalizowany kontent a lepsze dopasowanie reklam do odbiorców | ||
• Wyzwania i przyszłość BIG DATA dla reklamodawcy i medium |
W trakcie webinarium będzie szansa na zadanie pytań i wymianę doświadczeń. Za udział w Impact Webinar można uzyskać 2 pkt. w programie certyfikacji Impact Academy. |
|
Prelegent: Marek Kowal, Group Data Officer, Grupa Onet-RAS Polska Marek Kowal pracuje w Onecie od 2001 r. Od początku 2004 r. na stanowiskach zarządczych w IT, przez kilka lat odpowiadał za działanie operacyjne, potem także za rozwój działu IT jako Dyrektor Departamentu IT i Członek Zarządu spółki DreamLab. Od 2014 objął stanowisko Chief Operating Officer Onet.pl., a od listopada 2015 – Group Data Officer. |
|
|
|
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Sales Quality, Media Impact Polska Strateg digitalowy i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Obecnie jako Head of Strategy & Sales Quality w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej jako strateg i researcher w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). W chwilach wolnych instruktor salsy kubańskiej, fan futbolu, autor profilu “Podwórko Strategiczne” na FB. Serdecznie zapraszamy do rejestracji! |