Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Rejestracja
Agenda
12:00 – 12:05 – Powitanie uczestników
12:05 – 13:00 – Service Management – prezentacja, Karolina Pilarczyk
13:00 – 13:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
Opis
Temat: Service Management
Dla kogo przeznaczone jest webinarium: administratorzy, specjaliści IT, menedżerowie IT
IBM zmienił kierunek rozwoju oferty odchodząc od produktów i technologii a koncentrując się na rozwiązaniach i usługach, by pomóc klientom zautomatyzować i zintegrować ich procesy IT. Celem jest stworzenie bardziej skutecznej, efektywnej i elastycznej organizacji IT, która jest w stanie lepiej dostarczyć usługi IT i sprostać wymaganiom biznesu “on demand”. Taka strategia obejmuje zarówno ulepszenia istniejących produktów, jak i dostawę nowego zestawu produktów ukierunkowanych na automatyzację procesów i usług IT, w celu wspierania wdrożenia i dostosowania procesów IT.
IBM IT Service Management dostarcza jednolitą platformę do zarządzania procesami ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Rozwiązanie wykorzystuje jedne z najlepszych narzędzi analitycznych, by umożliwić zarządzanie usługami i aktywami w całym przedsiębiorstwie.
Podczas Webinarium Karolina Pilarczyk opowie w jaki sposób IBM rozwiązuje problemy zarządzania usługami IT. Biorąc udział w webinarium znajdziesz odpowiedzi na pytania:
– Jak zarządzać usługami IT?
– Jakie narzędzia i w jaki sposób pomagają zarządzać usługami IT?
– Jak oszczędzić czas administratorów, specjalistów i menedżerów IT?
będziesz mógł także na chacie zadawać własne pytania, na które odpowie ekspert IBM
IBM Business Service Management pozwala na zminimalizowanie przerw serwisowych i przestojów, co pomaga w optymalizacji działalności działów IT i ułatwia zwiększenie efektywności operacyjnej.
Z IBM Business Service Management, firmy są w stanie na nowo zdefiniować i przeprojektować infrastrukturę IT zmniejszając koszty pracy, a jednocześnie poprawiając obsługę nowych usług.
Prelegenci
Karolina Pilarczyk – Cloud & Smarter Infrastructure Partner Manager. Od 12 lat związana z branżą IT. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała przygotowując koncepcje rozwiązań oraz koordynując zespoły techniczne podczas procesów sprzedaży rozwiązań ERP, ECM, middleware. Obecnie jest odpowiedzialna za rozwój sieci Partnerskiej w obszarze Cloud & Smarter Infrastructure: monitoring i zarządzanie infrastrukturą, backup i archiwizacja, zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa. Prywatnie pasjonatka nowych technologii i motoryzacji (czynnie biorąca udział w zawodach driftingowych w Polsce)