Interactive Intelligence PureCloud – rewolucja w obszarze rozwiązań Customer Engagement



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

Agenda

 

13:00 ‑ 13:05 Powitanie i przedstawienie gościa
13:05 ‑ 13:10 Wyzwania związane z komunikacją w organizacji i z klientami
13:10 ‑ 13:25 Demo PureCloud Engage – wszystkie funkcje niezbędne konsultantom contact center, w modelu chmury, za miesięczny abonament
13:25 ‑ 13:40 Demo PureCloud Communicate – funkcje rozwiązania telefonii IP, audiokonferencje, nagrywanie rozmów, za stały miesięczny abonament
13:40 ‑ 13:55 Demo PureCloud Collaborate – funkcje komunikacji biznesowej i współpracy zespołowej, takie jak czat grupowy, współdzielenie dokumentów; w podstawowym modelu dostępne za darmo.
13:55 ‑ 14:15 Sesja pytań i odpowiedzi.
 

Niewiele jest obszarów, które w ciągu ostatnich kilku lat przeszły tak dramatyczne zmiany jak świat komunikacji. Komunikacja w sieci wypiera komunikację głosową. Systemy, które nie są w stanie zapewnić pełnej integracji wielu kanałów kontaktu, to relikt przeszłości.
 
Firmy muszą zreorganizować swoje systemy i procesy organizacyjne, aby sprostać nowym potrzebom i oczekiwaniom użytkowników. W nowoczesnej firmie podział na komunikację zewnętrzną i wewnętrzną traci sens, a technologie takie jak szczegółowe profile użytkownika, zdalne zespoły oraz grupowe czaty i wideokonferencje połączone ze współdzieleniem ekranów to narzędzia ułatwiające komunikację zarówno jej pracownikom jak i klientom.

Jakich informacji klienci poszukują na stronie internetowej najczęściej?

Z jakiego powodu rezygnują z zakupu danego produktu?

Przedstawimy innowacyjne rozwiązanie Interactive Intelligence PureCloud®, odpowiadające potrzebom nowoczesnej komunikacji biznesowej. PureCloud to:
• Chmurowe rozwiązanie oparte na Amazon Web Services
• Nowa filozofia zarządzania komunikacją biznesową
• Aplikacje komunikacji, współpracy biznesowej i obsługi klienta, dostępne w modelu chmury, od zaraz, dla każdego
• Możliwość wypróbowania za darmo

Zaprezentujemy na żywo funkcje i możliwości rozwiązania, obejmującego następujące aplikacje:
• PureCloud Engage – czyli wszystkie funkcje niezbędne konsultantom contact center, w modelu chmury, za miesięczny abonament
• PureCloud Communicate – czyli funkcje rozwiązania telefonii IP, audiokonferencje, nagrywanie rozmów, za stały miesięczny abonament
• PureCloud Collaborate – czyli funkcje komunikacji biznesowej i współpracy zespołowej, takie jak czat grupowy, współdzielenie dokumentów; w podstawowym modelu dostępne za darmo

Na webinarium zapraszamy: dyrektorów obsługi klienta, managerów call center, dyrektorów IT, osób podejmujących decyzje o inwestycjach technologicznych z dużych firm i sektora MSP, a także z organizacji publicznych i rządowych.

 

Prelegent: Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence
Od 2007 odpowiada za sprzedaż i rozwój firmy Interactive Intelligence w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się w systemach call/contact center, komunikacji zunifikowanej i współpracy biznesowej. Karierę zawodową rozpoczął w 2002 roku w firmie NextiraOne Polska jako konsultant handlowy, dwa lata później objął w tej firmie stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży. Absolwent programu MBA Politechniki Warszawskiej. Wcześniej ukończył studia magisterskie z zakresu ekonomii na Wydziale Socjologiczno – Ekonomicznym i historii współczesnej na Wydziale Historyczno-Filozoficznym Uniwersytetu Łódzkiego.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!