Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Agenda
13:00 ‑ 13:05 | Powitanie i przedstawienie gościa | |
13:05 ‑ 13:10 | Wyzwania związane z komunikacją w organizacji i z klientami | |
13:10 ‑ 13:25 | Demo PureCloud Engage – wszystkie funkcje niezbędne konsultantom contact center, w modelu chmury, za miesięczny abonament | |
13:25 ‑ 13:40 | Demo PureCloud Communicate – funkcje rozwiązania telefonii IP, audiokonferencje, nagrywanie rozmów, za stały miesięczny abonament | |
13:40 ‑ 13:55 | Demo PureCloud Collaborate – funkcje komunikacji biznesowej i współpracy zespołowej, takie jak czat grupowy, współdzielenie dokumentów; w podstawowym modelu dostępne za darmo. | |
13:55 ‑ 14:15 | Sesja pytań i odpowiedzi oraz konkurs dla uczestników webinarium. Do wygrania 6 sztuk słuchawek Philips SHB4000 Regulamin konkursu. |
Na webinarium zapraszamy: dyrektorów obsługi klienta, managerów call center, dyrektorów IT, osób podejmujących decyzje o inwestycjach technologicznych z dużych firm i sektora MSP, a także z organizacji publicznych i rządowych.
|
|
Prelegent: Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence Od 2007 odpowiada za sprzedaż i rozwój firmy Interactive Intelligence w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się w systemach call/contact center, komunikacji zunifikowanej i współpracy biznesowej. Karierę zawodową rozpoczął w 2002 roku w firmie NextiraOne Polska jako konsultant handlowy, dwa lata później objął w tej firmie stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży. Absolwent programu MBA Politechniki Warszawskiej. Wcześniej ukończył studia magisterskie z zakresu ekonomii na Wydziale Socjologiczno – Ekonomicznym i historii współczesnej na Wydziale Historyczno-Filozoficznym Uniwersytetu Łódzkiego. Serdecznie zapraszamy do rejestracji! |