Interactive Intelligence PureCloud – rewolucja w obszarze rozwiązań Customer Engagement



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.


 


           Agenda

 

13:00 ‑ 13:05 Powitanie i przedstawienie gościa
13:05 ‑ 13:10 Wyzwania związane z komunikacją w organizacji i z klientami
13:10 ‑ 13:25 Demo PureCloud Engage – wszystkie funkcje niezbędne konsultantom contact center, w modelu chmury, za miesięczny abonament
13:25 ‑ 13:40 Demo PureCloud Communicate – funkcje rozwiązania telefonii IP, audiokonferencje, nagrywanie rozmów, za stały miesięczny abonament
13:40 ‑ 13:55 Demo PureCloud Collaborate – funkcje komunikacji biznesowej i współpracy zespołowej, takie jak czat grupowy, współdzielenie dokumentów; w podstawowym modelu dostępne za darmo.
13:55 ‑ 14:15 Sesja pytań i odpowiedzi oraz konkurs dla uczestników webinarium. Do wygrania 6 sztuk słuchawek Philips SHB4000 Regulamin konkursu.
 

Na webinarium zapraszamy: dyrektorów obsługi klienta, managerów call center, dyrektorów IT, osób podejmujących decyzje o inwestycjach technologicznych z dużych firm i sektora MSP, a także z organizacji publicznych i rządowych.

 

Prelegent: Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence
Od 2007 odpowiada za sprzedaż i rozwój firmy Interactive Intelligence w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się w systemach call/contact center, komunikacji zunifikowanej i współpracy biznesowej. Karierę zawodową rozpoczął w 2002 roku w firmie NextiraOne Polska jako konsultant handlowy, dwa lata później objął w tej firmie stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży. Absolwent programu MBA Politechniki Warszawskiej. Wcześniej ukończył studia magisterskie z zakresu ekonomii na Wydziale Socjologiczno – Ekonomicznym i historii współczesnej na Wydziale Historyczno-Filozoficznym Uniwersytetu Łódzkiego.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!