Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Agenda
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
• dlaczego content commerce może być wkrótce pierwszym kanałem realizacji przychodów w e-commerce
• o czym warto pamiętać, realizując kampanie contentowe wspierające sprzedaż produktów i usług
• jak skutecznie prowadzić proces transakcyjny na każdym etapie decyzji zakupowych użytkowników
• jak przełożyć inspirujące i efektywne projekty content commerce z Polski oraz z zagranicy na swoje potrzeby
Prelegenci:
Radosław Wierzbiński - Head of Strategy & Communication, Media Impact Polska
Maciej Patla - E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska
W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań I wymiany doświadczeń
Za udział w Impact Webinar, można uzyskać 2 punkty w programie certyfikacji Impact Academy.
Prelegent: Maciej Patla, Content Commerce Manager, Media Impact Polska E-commerce, Project & Marketing Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w pracy w obszarze Internetu i marketingu. Przez ostatnie blisko 8 lat realizował projekty e-commerce. Do tej pory zarządzał wieloma sklepami internetowymi, w różnych branżach, a także opracowywał i wdrażałem projekty e-commerce, min.: dla Medicover.pl, Travalia.pl. Największym zrealizowanym projektem był Motointegrator, który w ciągu roku stał się największą platformą e-commerce motoryzacyjną w Polsce. Za ten sukces, w 2012r., nominowany byłem do nagrody Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Innowacje. Bywa częstym prelegentem na konferencjach branżowych. Od stycznia 2018r. odpowiada ze realizację projektu content commerce oraz rozwój e-commerce w Grupie Onet.pl |
|
|
|
|
|
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy & Communication, Media Impact Polska Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). |