GAZETA.PL Portal dla klimatu



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

Prelegenci

Marta Wiercińska – Dyrektor sprzedaży Gazeta.pl
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Z rynkiem mediów i reklamy związana jest od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała m.in. w Gemiusie jako dyrektor rozwoju biznesu i marketingu oraz w Starcom Media Vest Group, gdzie jako dyrektor handlowy odpowiadała za negocjacje warunków handlowych dla klientów spółki we wszystkich mediach. Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą AtMedia, w której m.in jako dyrektor komercyjny zarządzała pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadała za politykę handlową, strategię negocjacyjną i rozwój biznesu interaktywnego.
Bartosz Wysocki – Dyrektor handlowy Gazeta.pl
Bartosz Wysocki odpowiada za działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej, dział rozwoju produktu reklamowego, zespół projektów specjalnych i marketing B2B. Jest również odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych. Przez poprzednie cztery lata pracował jako chief revenue officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu" oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl.
Magda Karpińska - Kierownik ds. marketingu i strategii marki Gazeta.pl
Ponad 20 lata temu do pierwszej pracy wyciągnął ją ze studiów wykładowca. Od tego czasu przenikają się w jej życiu zawodowym światy badań marketingowych, reklamy i mediów. Pracowała w IQS&Quant Group, Image Art i w Gazecie Wyborczej. W Gazeta.pl od 4 lat, obecnie odpowiada za projekty badawcze wewnętrzne i zewnętrzne, m.in. dialog z użytkownikami. Lubi patrzeć na trendy, bawić się danymi, rozumieć badanego. Prywatnie współpracuje z Fundacją Zmiana, współprowadzi Karmnik, lubi ludzi a jej głównym motorem życiowym jest ciekawość.
Anna Gorączka – Green Officer w Żabka Polska
Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG prowadząc działy Insights i strategii. Obecnie pełni rolę Green Officera i odpowiada za budowanie strategii „zielonego ładu” firmy Żabka Polska. Współautorka raportów proekologicznych „Ziemianie projektują” (2020) i „Ziemianie regulują”(2020) oraz książek „Data Driven Decisions”(PWN,2018), „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”(PWN, 2020). Interesuje się ekonomią behawioralną, mądrością tłumów oraz gamification.
Kamil Andrzejewski - Brand Manager Lipton Ice Tea w PepsiCo
Odpowiada za strategię i komunikację marki Lipton Ice Tea. Z ramienia marketingu koordynował launch butelek 100% rPET, jedno z pierwszych tak dużych wdrożeń opakowań w 100% z recyklingu w kategorii napojów w Polsce.