Drive to store, czyli jak dzięki technologii sprowadzić klienta mobilnego do sklepu



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 
 
 

 
 
 
 

Prelegenci:

Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
Radek Wierzbiński - Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.
Za udział w Impact Webinar, można uzyskać 2 punkty w programie certyfikacji Impact Academy.

 
 

Prelegent: Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od 12 lat. Dysponuje ponad 6 letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Rozwinął pierwszy polski mobilny adserver oraz współtworzył sieci reklamowe.

Obecnie jako Head of Display & Data odpowiada za portfolio produktów reklamowych display oraz budowę oferty reklamowej w oparciu o dane w Ringier Axel Springer Polska.


 
 
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Strateg i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów.

Jako Head of Strategy & Communication w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl).

 
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!