Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Rejestracja
Zapraszamy do obejrzenia fragmentu webinarium pt. “Contact center i komunikacja firmowa w modelu chmury”. Całość zapisu webinarium dostępna jest do obejrzenia na tej stronie. Aby je obejrzeć w całości należy się zalogować. Jeżeli nie posiadacie Państwo konta w serwisie można je założyć.
Agenda
14:00 – 14:05 – Powitanie
14:05 – 14:50 – Contact center i komunikacja firmowa w modelu chmury: prezentacja możliwości rozwiązania Interactive Intelligence.
14:50 – 15:15 – Sesja pytań i odpowiedzi z udziałem Adama Jadczaka, dziennikarza ITwiz
Opis
Temat: Contact center i komunikacja firmowa w modelu chmury
Webinarium dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat systemów Contact Center
Rozwiązanie chmurowe firmy Interactive Intelligence, CaaS Contact Center, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi, a także możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. CaaS Contact Center oferuje takie funkcje jak: obsługę wielu kanałów komunikacji (telefon, email, czat, faks, interakcje mobilne i społecznościowe), kierowanie interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, nagrywanie i monitoring jakości, raportowanie, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem i wiele innych.
Podczas godzinnej prezentacji poruszymy następujące zagadnienia:
• Kiedy warto rozważać wdrożenie systemu telekomunikacyjnego w chmurze, a kiedy korzystniejszy jest model tradycyjny;
• Zalety wdrożenia w chmurze;
• Zakres funkcjonalny oferty CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence
• Bezpieczeństwo danych i ciągłość dostarczania usługi w rozwiązaniu chmurowym Interactive Intelligence
• Referencja na polskim rynku: wdrożenie w Oriflame Polska
Prelegenci
Marcin Grygielski, Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence
Od 2007 odpowiada za sprzedaż i rozwój firmy Interactive Intelligence w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się w systemach komunikacji zunifikowanej, obsługi klienta oraz biznesowej telefonii IP. Wprowadził firmę na rynek polski i od pięciu lat z powodzeniem wzmacnia jej pozycję wśród takich konkurentów jak Avaya i Genesys.
Posiada prawie dziesięcioletnie doświadczenie w branży innowacyjnych rozwiązań teleinformatycznych. Karierę zawodową rozpoczął w 2002 roku w firmie NextiraOne Polska jako konsultant handlowy, dwa lata później objął w tej firmie stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży.
Adam Jadczak, redaktor ITwiz
O IT w biznesie pisze od 20 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Redaktor roku 2009 w IDG Poland za projekt Computerworld „20-lat polskiej branży IT”. Na przełomie 17 lat w magazynie Computerworld pracował jako: dziennikarz, redaktor działu Wiadomości, zastępca redaktora naczelnego, redaktor naczelny serwisów IDG Business Media, redaktor prowadzący wydania specjalne, w tym: Computerworld TOP200 (wersja polska i angielska), Polski Rynek Usług IT, MSP Standard. W ramach projektu Rynek Pracy Dla Specjalistów IT przygotował raporty Kariera w IT i Gdzie na studia IT. Prowadził też raporty Internet Standard (m.in. Internet 2K12, eCommerce 2012, adStandard 2012, Social Media 2012). Wcześniej m.in. dziennikarz technologiczny w „Gazeta i Komputer”, dodatku do Gazety Wyborczej.