Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Agenda
IQS – Video Love Story
o Co Millenialsi kochają w video, co ich pociąga, co fascynuje, co ciekawi, czyli jak skomponować video-dietę?
o Video w plemionach, czyli ekrany są różne
o Video a prawda & autentyzm
Video a marketing
o Video content marketing – jak zrobić to dobrze i jakich błędów lepiej unikać
o Czy transmisje na żywo mogą stanowić narzędzie do komunikacji z konsumentem
o Video branded content a dystrybucja stworzonych treści
Prelegent: Paweł Linke – Video Project manager / Media Impact Polska Od ponad 10 lat związany z branżą mediów elektronicznych. Doświadczenie zdobywał w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska. Obecnie w Media Impact Polska zajmuje się realizacją niestandardowych projektów marketingowych bazujących głównie na treściach video. |
|
|
|
Prelegent: Beata Durka- Research Manager / IQS – na rynku badań od niemal 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Realizacji Badań Socjologicznych IFiS PAN, następnie w OBOP/TNS i IPSOS. Zarządzała ogólnopolskimi i międzynarodowymi projektami badawczymi, a jej specjalnością są badania stanowiące wyzwanie metodologiczne. | |
|
|
Prowadzący: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Sales Quality, Media Impact Polska Strateg digitalowy i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Obecnie jako Head of Strategy & Sales Quality w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej jako strateg i researcher w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). W chwilach wolnych instruktor salsy kubańskiej, fan futbolu, autor profilu “Podwórko Strategiczne” na FB. Serdecznie zapraszamy do rejestracji! |