Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Agenda
13:00 ‑ 13:05 | Powitanie i przedstawienie gościa | |
13:05 ‑ 13:10 | Wyzwania związane z komunikacją w organizacji i z klientami | |
13:10 ‑ 13:25 | Demo PureCloud Engage – wszystkie funkcje niezbędne konsultantom contact center, w modelu chmury, za miesięczny abonament | |
13:25 ‑ 13:40 | Demo PureCloud Communicate – funkcje rozwiązania telefonii IP, audiokonferencje, nagrywanie rozmów, za stały miesięczny abonament | |
13:40 ‑ 13:55 | Demo PureCloud Collaborate – funkcje komunikacji biznesowej i współpracy zespołowej, takie jak czat grupowy, współdzielenie dokumentów; w podstawowym modelu dostępne za darmo. | |
13:55 ‑ 14:15 | Sesja pytań i odpowiedzi. |
Niewiele jest obszarów, które w ciągu ostatnich kilku lat przeszły tak dramatyczne zmiany jak świat komunikacji. Komunikacja w sieci wypiera komunikację głosową. Systemy, które nie są w stanie zapewnić pełnej integracji wielu kanałów kontaktu, to relikt przeszłości. Na webinarium zapraszamy: dyrektorów obsługi klienta, managerów call center, dyrektorów IT, osób podejmujących decyzje o inwestycjach technologicznych z dużych firm i sektora MSP, a także z organizacji publicznych i rządowych.
|
|
Prelegent: Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence Serdecznie zapraszamy do rejestracji! |