Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
TEMATYKA
• Czym jest programmatic – wprowadzenie | ||
• Co jest niezbędne do emisji kampanii oraz jakie są możliwości, obostrzenia i niebezpieczeństwa | ||
• Programmatic w obrębie własnych struktur(inhouse) czy przez agencję? |
Prelegent: Marcin Olszewski, Programmatic Director, Media Impact Polska Odpowiedzialny za strategię oraz rozwój organizacji w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu zautomatyzowanym. Wcześniej jako pierwszy pracownik polskiego oddziału AMNET rozwijał spółkę w strukturach grupy Dentsu Aegis. Przed dołączeniem do Dentsu przez wiele lat związany był z grupą ARBOinteractive(obecnie Goldbach Media Group). Przynależąc do grupy ARBOinteractive współtworzył V2Media – pierwszą w Polsce sieć internetowej reklamy wideo. Z sukcesem otworzył oddziały V2Media w Rosji, Czechach oraz Rumunii. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale zarządzania o specjalizacji marketingowej. Prywatnie pasjonat wspinaczki wysokogórskiej, kitesurfingu oraz pływania. |
|
Prelegent: Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Sales Quality, Media Impact Polska Strateg digitalowy i konsultant marketingowy. Absolwent Chartered Institute of Marketing (Professional Diploma in Marketing) i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Obecnie jako Head of Strategy & Sales Quality w Media Impact Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Doświadczenie zdobywał wcześniej jako strateg i researcher w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). W chwilach wolnych instruktor salsy kubańskiej, fan futbolu, autor profilu “Podwórko Strategiczne” na FB. Serdecznie zapraszamy do rejestracji! |