Zapis webinarium Contact center i komunikacja firmowa w modelu chmury


Zapraszamy do obejrzenia fragmentu webinarium pt. “Contact center i komunikacja firmowa w modelu chmury”. Całość zapisu webinarium dostępna jest do obejrzenia na tej stronie. Aby je obejrzeć w całości należy się zalogować. Jeżeli nie posiadacie Państwo konta w serwisie można je założyć.

Rozwiązanie chmurowe firmy Interactive Intelligence, CaaS Contact Center, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi, a także możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. CaaS Contact Center oferuje takie funkcje jak: obsługę wielu kanałów komunikacji (telefon, email, czat, faks, interakcje mobilne i społecznościowe), kierowanie interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, nagrywanie i monitoring jakości, raportowanie, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem i wiele innych.