Zapowiedź webinarium 17 lipca z pokazem cyberataku na żywo


My – klienci banków – jesteśmy świadomi zagrożeń ale zazwyczaj nie posiadamy wystarczającej wiedzy i narzędzi pozwalających właściwie kontrolować i zarządzać ryzykiem związanym z dostępem do bankowości elektronicznej. Czy nasza wiedza ma się opierać jedynie na serwisach i poradach dostarczanych przez bank w ramach „najlepszych praktyk” po zalogowaniu się do serwisu? Czy ciągle powtarzane jak mantra informacje o kontrolowaniu URL i połączenia SSL z serwisem w dobie ataków Man-In-The-Middle i Man-In-The-Browser stosowanych w najnowszych atakach na nasze konta mają jakiekolwiek znaczenie? Czy wyspecjalizowane robaki przejmujące zarówno stację roboczą a następnie infekujące urządzenia mobilne klienta banku a tym samym mające kontrolę nad niezależnym kanałem potwierdzenia transakcji – usługą SMS – mogą być przez nas identyfikowane samodzielnie?

Zapraszamy do rejestracji: https://www.e-webinaria.pl/events/moj-komputer-moje-bezpieczenstwo/